Mittlivomframtid

Alla inlägg under maj 2010

Bloppis-annons
Av Elin Fridström- Bylén - 31 maj 2010 17:04

Sport & Fritid, Köpes - Surahammar (Västmanlands län)
Telefon:    022030127
 
Av Elin Fridström- Bylén - 31 maj 2010 16:53

sista ) på våren blev väl så där, hur tråkig som helst men gjorde väl i allafall ett till hjärta som nyckelring med TIM på skrivet.

Emelie hade klippt sönder alla mina nycklar med gräsklipparen det är ingen idé att göra en ny skåp nyckel för att det är 2 och en halv vecka kvar tills sommarlovet och tills det blir hela sommaren med älskling<3



Nu ska jag ned till ekängen och titta på träning egentligen ska jag vara med men jag är fortfarande lite sjuk (förkyld)


Puss på er!<33 Älskar dig Tim!<3      


Vad gör en sån ängel på jorden som du!?<3  

  

Av Elin Fridström- Bylén - 26 maj 2010 18:38

Nu är det så att jag ska sjunga du vet väl om att du är värdefull på skolavslutningen det kallar jag coolt!


önska mig lycka till!?


  


  

Av Elin Fridström- Bylén - 21 maj 2010 15:24

Lagge!!!!! 1996-2010

Av Elin Fridström- Bylén - 21 maj 2010 15:01

vila i frid! Robin Lageluis Lundevall 1996-2010    


Du var bara 14år ditt liv var inte slut det hade knapt börjat jag fick ingen riktig kontakt jag kände inte dig jätte bra men väl. jag visste att du var sschysst och snäll jag hade hört så mkt om dig!:) du var en ängel varför skulle du lämna oss just nu vfr inte efter mig!


Jag kommer sakna dig jag hörde din bror prata om dig så mkt hela tiden du var som en idol för honom du var så mkt man kunde se upp till.

Jag sörjer med Lisa att hennes kille tog sitt liv just när det var som bäst för er!

Vi älskar dig Robin och det kommer vi alltisd att göra vi kommer alltid att sörja dig!

 nu när jag skriver detta så fäller jag en tår du var så ung så vacker helt underbar person  du var en sån som man inte ville släppa och bara känna mer och mer! du var en ängel västerås ängel.

 Alla på Rotunda och på skogslundsskolan sörjer dig och önskar dig att du skulle ha ett bättre liv när du kom upp till himmelen.

Jag ber varje dag att du ska komma tillbaks men gud liksom jag gillade väl dig och tke du var så snäll när du kom upp så han kommer inte lämna dig ner igen!


Du vet väl om att du är värdeful att du är viktig här och nu att du är älskad för din egen skulle för ingen annan är som du!


Din bror såg helt förstörd ut i skolan i dag och man ska kämpa vidare även om det känns helt meningslöst! fattaru att vi kommer aldrig sluta gråta inombords att du inte finns här hos oss du var så mkt! det här har jag redan skrivit men jag skriver det igen jag saknar och jag älskar dig!:'(


Du var en ängel från ovan som åkte upp lika snabbt igen!<333


Robin Lageluis lundevall jag saknar dig och älskar dig du var allt!

  


Av Elin Fridström- Bylén - 18 maj 2010 16:13

Du är det finaste jag vet  


Timothy Ekström!<3  


bild på min älskling när han går i 4:an och 5:an!<3 jag lämnar aldrig dig bby!<3

Du är mitt livs största skatt som jag har hittat. tack till josefine ivström som hjälp mig  älskar dig!

  Älskar dig bby!   

Av Elin Fridström- Bylén - 16 maj 2010 20:37

nu får du fråga mig vad som


helst jag lovar att svara ärligt!


    


  

Av Elin Fridström- Bylén - 11 maj 2010 21:34

det var länge sen sist nu har det hänt jätte mkt och allt orkar jag förstås inte berätta fast i DAG HAR VI HAFT SÅ HIMMLA KUL jag älskar er som jag var med i dag.


linus Eklund

Simon Eklund

Pamela westerlund

Pontus  Westerlund

jonna Kujalh

anton edvardsson

my nyman

 massa mer älskar er



  

Presentation


Elin Fridström -Bylén

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

hur länge har vi kännt varandra?
 1-2år
 kortare
 3-5år
 7-10 år
 10-13 år
 längre

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards