Mittlivomframtid

Alla inlägg under mars 2011

Av Elin Fridström- Bylén - 31 mars 2011 22:41

Egentligen ska jag inte vara ute så mycket och fladdra runt för jag kan bli mer sjuk.

Måste ju ha min sång röst kvar tills på lördag det våre ju bäst.

Om man ska sjunga time of your life-green day så måste man öva på känslan och visst jag har mycket känslor i kroppen just nu men det betyder inte att jag ska stå där och gråta medans jag sjunger, för det våre ju dumt, ialf vad jag tycker.

Det tycker väl ni med?

Jag vet att man ska överdriva med känsla när man sjunger men inte så mycket. eller?

Inte som man låter som en kråka för att man har gråten i halsen när man sjunger för då låter det ju bara värre.

Aja lixom det går väl bara med mest ögonkontakt och sjunga med en röst som inte fladdrar, det våre ju förfärligt.

Om man inte vare tontöv förstås för då spelar det ju ingen roll för då kan det ju inte bli bättre.

Haha jag tycker synd om dom som är tondöva dom bore låta som kråkar allihoppa ;) haha!



Vägen var snöig och jag gick över gatan hemåt, cykeln var alldelles blöt så cykla kunde jag inte.

Det var kallt tur så hade jag ju ialf ätit lite tåra före jag gick ut så jag klara mig med värme energin över vägen.

Jag tycker om att vara hos Josse och Jessica vi har alltid så roligt, men tidigare på dan hade jag som roligast, jag var med "kusinerna"(Simon & Linus) Linn, Isabella och typ någon pepparkaka och någon annan liten sak!

Simon och Linus är ju grymma som vanligt lägger jag och Simon oss på vägen och STECHKKERR det är awesome!!

Nu sa pappa att jag skulle stänga av datorn så att jag blir frisk någon gång.

Fan skolan i dag var helt kass kommer aldrig gå nära henne igen dom gick fan för långt , fattar hon inte att jag tar åt mig även om det bara är om en kompis.

Jag sa till henne att hon var dum i huvudet och att hon borde börja tönka men då skrev hon bara att - vem är det som ska börja tänka egentligen? 

Jag kasta nålar på henne, någon hamna på en tjejs huvud och dom andra på henne. Rätt åt henne.

Hon får skylla sig själv.

Jag har inte det så jävla lätt nu och sen gör dom det värre.

Jag säger det igen hon får fan tänka lite.


Ja, jag ska väl lyssna på pappa och stänga av datorn innan jag blir fast här tills efter tolv i natt, det är inge bra. För sömn är den bästa medicinen.

Men man spänner sig mycket när man sover det sa iallafall skolsyster i dag :/ :O Tyckte dte vavr grymt konstigt men men hon borde ju inte lära ut fel...


Godnatt på er SÖTNÖTAR!! <33 ;;;) och ni andra hahah :)



   

Av Elin Fridström- Bylén - 30 mars 2011 22:37


Älskar dig!


Du vet väl det älskling <3


Emelie Engström Johansson <3


Vi har fan fixat det här!!!! :DD <33


PUSS godnatt <3 


   



Av Elin Fridström- Bylén - 30 mars 2011 15:33

hejsan håller på och får in något bra i hjärnan på Albin, han är rätt så duktig ;)

snart ska jag ta bussen till stan sen äta på tranellska.


Jag hoppas att dom slutar och lämnar mig och Emelie ifred det är fan bäst så.


Jag har ingen kamera så jag kan inte ta några nya bilder, min kamera är ju sönder och den gammla är bort -.-


Nu ska jag ringa Emelie och prata sen ringa Josefine och fråga om hon kan vara:)


Bloggar sen, puss <3

Av Elin Fridström- Bylén - 29 mars 2011 22:34

Jag kan inte, jag orkar inte, jag vill inte och jag norde inte.


Jag lägger på nu...




inget med bilden att göra?

 



Nu borde jag inte göra det här.


PUSS & KRAM Y

Av Elin Fridström- Bylén - 28 mars 2011 23:30

vad vinner ni utav att hålla på som ni gör det är bara omoget?



Jag fattar inte varför det måste drabba mig jag trodde jag var kär:/


Idag har inte det hänt något särskilt förutom det och det och det men jag orkar inte skriva mer,,,,


PUSS JAG ÄLSKAR DIG EMELIE ENGSTRÖM JOHANSSON!!<333

LIK

Av Elin Fridström- Bylén - 27 mars 2011 12:18

Hejsan igår var det ÄLSKAD som jag har längtat efter se höstlovet, hela kvällen blev inte helt lyckad men det var AWESOME :D


Nu måste jag sminka mig och fixa mig för jag ser ut som ett lik i fejset!! :)

Idag så vet jag inte alls vad jag ska hitta på men något blire väl.


Vad gör ni?


Jah har ingen aning vad jag ska göra så kom med tips ideér ;)


PUSS!"


Y


 

Av Elin Fridström- Bylén - 26 mars 2011 01:17

Förlåt för dålig uppdatering, jag har hört att vissa har klagat om att jag inte har lagt upp något.

Men nu kommer det iaf ett inlägg.


Idag var jag i skolan sen åkte jag till stan och träffa Tobbe vi typ satt och snacka till satt han skulle möta sin mamma inne på stan någonstans och då gick jag och köpte typ ansiktsvatten,brun utan sol servetter,puder,pudersak,bok,örhängen, cardigan och typ inget mer gick väl på 500 typ så jag köpte inte upp för hela lönen iaf :)

Sen så åt jag och pappa på spaicy det var starkt:) Sen så åkte jag till hallen och kollade på Hammarbollen tills klockan tolv och då gick jag hem och nu ligger jag ju här. Smsar med Thor det är trevligt haha :DD


Nu ska jag sova Godnatt :/


Har tyvärr inga nya bilder :(((




EMELIE VAKNA NÄR JAG RINGER!!!

Av Elin Fridström- Bylén - 23 mars 2011 22:54

SJTK


GUD! han är så fin vad ska jag göra jag är desperat!!!!


Idag har jag vart på utbildning i v-ås och efter det stan med .........  träffade sam,jesper,henke,nellie,estrella,nattha typ dom..


Jag var inte med på min träning, för jag mådde psykist dåligt :/


Nu ligger jag i sängen och smsar med YHANY


YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY


godnatt puss och kram 

Presentation


Elin Fridström -Bylén

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

hur länge har vi kännt varandra?
 1-2år
 kortare
 3-5år
 7-10 år
 10-13 år
 längre

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards