Mittlivomframtid

Alla inlägg under februari 2011

Av Elin Fridström- Bylén - 26 februari 2011 23:50

Mh jag har typ inte bloggat så mycket och det beror ju på saker...


Men egentligen så fattar jag inte hur en jävla unge kan vara så omogen som han är...


Har nyss kommit hem i från tillberga nu ska jag sova fast först ska jag smsa med älskling tills båda vi somnar... <3


I morgon jobbar jag 12-16 så inte mycket uppdatering då direkt.. :(


Aja bloggar i morgon på morgonen eller när jag kommit hem <3


Messa min mobil är inte död! inte än i allafalll....  ... blir säkert det snart om jag kastar in den i väggen....


Puss :*



  


Av Elin Fridström- Bylén - 24 februari 2011 23:52

Lung kväll men stressig natt -.-  


Kvällen har vart kul jag var med Josse och vi stod och dansa till gammla grymma låtar, VI ÄR AWESOME!!


Natten eller nyss så har jag suttit och gjort en uppsats om mitt trådspel jag hade helt glömt bort den "dumma mig"

DEN SKALL VARA INLÄMMNAD I MORGON!!!


Starkas mig lilla älskling Jonna vi som skulle gå på Discot i morgon och sova och allt men ett håll i hennes öra förstörde det, nu får tjejen ta 3 tabletter per dag penselin :(

Lilla gumman jag lider med dig..


Nu ska jag försöka sova också det blir inte så lyckat i morogn har vi matte prov och jag förstår inget även om Kenneth har förklarat massa så bra men jag är lite trög "-LITE???? hahah okej mycket i bland ;D    



 



FÖRLÅT att jag saknar ju grymt mycket!!!!!!             


Av Elin Fridström- Bylén - 24 februari 2011 15:25

yees jag har äntligen fått sladden till Jonnas kamera som jag har lånat!!! :DDD



I dag har jag vart i skolan och typ vart i badhuset på idrotten vi hade klädsim-.-



Just nu väntar jag på Josse, jag som skulle vara med jonna men  nej tyvärr :((


Ska nog gå och möta josse nu iaf<3


Puss bloggar sen :D <33


  


Av Elin Fridström- Bylén - 23 februari 2011 22:31

Att precis ha rakat sina ben är fan som att segla på moln det blir så lent och skönt (Y) För dom som inte provat det borde göra det men inte om man är under 13 år då behövs det inte, men om man är 15 och ska till badhuset i morgon då behövs det, det kan jag lova.


Ja, jag har ialf precis duschat och /rakat bena (Y) jätte skönt så där efter fotbollsträningen.


Nu ska jag ta och sova så jag kommer upp någon gång i morgon för jag skall hinna fixa mig innan jag och Jonna går till skolan också :D  


Dem här vill jag verkligen ha till sommaren (när den nu kommer).


      VITA¨

  




  




Puss och Godnatt<33 

Av Elin Fridström- Bylén - 23 februari 2011 18:30

Jag vill oxå vara söt ! 

kopiera detta om du är fulast





I dag har jag vart med Jonna efter friluftsdag, vi behövde bara vara där till lunch för att alla ute saker var inställda så vi gick hem eller Jonna gick hem före sen kom jag efter.


Snart ska jag ha träning men just nu så sitter jag och lyssnar på mest fantastiska låt i världen Hold on-Emelie Wåhlin den låten är jätte bra och hon äger på att sjunga så sök på youtube eller spotify!!!!!


SÖK SÖK SÖK SÖK!!" ;;)


Nu ska jag byta om och sätta upp en tofs 


Pussss :*

Av Elin Fridström- Bylén - 22 februari 2011 22:28

ååh gud förlåt att jag inte har bloggat, har bara gjort det en gånfg och det var ju i skolan.

Har inte kunnat bloggat för att jag har vart i stan i dag och vart med kompisar och köpt asss nica sneakers!!!

Jag fick det jag vill i går ett par sneakers!! :)


 


Hela jag luktar AA:s parfym som luktar vanilj jätte gotttt!!!! :DD Den håller grymt länge också!!! :DDD det är +++++


  


I morogn har vi friluftsdag och då har vi fm och em på fm ska jag åka skriskor i ishallen och på em ska jag åka pulka i snickarbaken med Jonna!! :DD


Men jag tror nog att jag ska borsta tänderna nu sedan sova lite GODNATT!" ;)  


Ni får ha det så bra så skriver jag i morgon före eller efter skolan det blir nog för chaaaow!! <3 ;)

Av Elin Fridström- Bylén - 22 februari 2011 10:02

Hejsan nu sitter jag i skolan ska snart ha so jätte tråkigggt!!

 

Monir sitter här bredvid mig och försöker vara social men i bland gåre ju inte så bra... :D

 

Japp det är är riktigt tråååkkkigt fan vad jag hatar skolan **************************************************
***************

 

 

Puss puss

 

skriver sen ::)

Av Elin Fridström- Bylén - 21 februari 2011 22:15

Hej hej tittut!  



Min kamera har gåt sönder det står fel på objektivet och sen går det inte in  

R.I.P min älskade kamera som JAG FICK I JULAS!! du måste gå att LAGAS!!"


  



Blir nog att köpa denna kamera om den här inte går att laga, jag vill så gärna ha en gul!!!


   Men i dag vet ni ju vad jag har gjort ni som läst bloggen för jag har uppdaterat en gång i timmen minst haha liv jag har   


Nu så ska jag sova kke smsa lite mer med Oskar också men annars sova sen så blir det att gå till skolan i morgon sen stan med IDA!"  


Blir att blogga i morgon igen i dag har jag typ fått 90 unika besökare rekord haha!! (YYY)


PUSS!  //Elliinn



Grabben jag gillar dig...  



Presentation


Elin Fridström -Bylén

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

hur länge har vi kännt varandra?
 1-2år
 kortare
 3-5år
 7-10 år
 10-13 år
 längre

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards