Mittlivomframtid

Alla inlägg under april 2011

Av Elin Fridström- Bylén - 30 april 2011 00:22

Förlåt att jag inte blogga vid halv 2 i dag det var inte öppet där vi datorerna, men jag drog till stan träffa amanda och ella, sen drog dom och jag träffa josse och ida så vi chilla på stan tillls halv 7 då drog vi hem till tb och åt och tog as mkt kort. sen efter maten gick jag ut och träffa isabelle och träffa typ tobbe, robin och alla när jag gick hem sen. och på hem vägen till sura åt jag glass.¨


I morgon drar jag till tillberga efter jag köpt en as fin kläning som jag tänkte ha på mig på avslutningen:) 


Puss måste sova nu <3


//ELIN


Av Elin Fridström- Bylén - 28 april 2011 23:35

Det känns inte som om jag har tid elr ork att blogga nu för tiden, men jag gör så gott jag kan...


ingen skola i dag och sen träning nio till halv elva....


I morgon lovar jag att blogga vid halv 2 när jag väntar på bussen hem :)


I dag var det 10 år sedan du försvann i från oss, datumet var 28 april 2001, det var stilla i hela världen något hemskt hade hänt, du hade försvunnit. Ur våra liv du var borta.

Jag saknar dig grymt mycket jag var så liten att jag knappt kommer i håg det men om jag känner den lukten då vet jag att det var din lukt.

Jag gick till graven för att tända ett ljus där var det blommor det var så underbart vackert jag viska en sak till dig och hoppades på att du skulle höra "vad som än händer vill jag att du ska ge mig kraft och mod, nu är det bara en sak vi gör och det är att leva varje dag för dig och inte göra några fel steg. jag älskar dig jätte mycket" Jag hoppas att du hörde....


Jag älskar dig och saknar dig jätte mycket <3

Av Elin Fridström- Bylén - 26 april 2011 22:23

Hejsan jag kan inte berätta om dagen i dag bara att jag var i stan och att jag har..............


KOMMIT IN PÅ TRANELLSKA RESTURANG OCH LIVSMEDEL!


Det är as bra!


Y


Elin längtar tills på fredag för då ska hon mysa och elin längtar tills på lördag för då är det valborg!!! Y



PUSS!"<3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 //ÄHLINBYLÈN











Av Elin Fridström- Bylén - 25 april 2011 22:38

Hellu, i dag har det vart en fullsprakat dag <3


Först så vaknade jag flera ggr i natt av att Josefines mobil ringde jävla mobil jävel, sen så vaknade jag när hennes alarm ringde och sa nu ska vi gå upp och klä på oss.

Så vi klädde på oss åt frukost sminkade oss och drog till stan med Jessica också, när vi kom till stan så fick vi vänta på att allt skulle öppna vid 12:00 för det är ju "söndag" i dag -.-

När allt öppna så köpte Jossse lite saker sen så åt vi, Josse åt äcklig sallad, Jessica äcklig macka och jag GOD chees burgare! :)

Efter maten så drog vi till pressis och köpte glass sen tog tåget hem.


Hemma så drog jag till mamma och tog cykeln där och cykla dirr till camping för där var det fullt med folk, som tex Fanny, Lotten,Erik,Erika,Jonna,Felix,Moax2,Victor, Linn och m.m men jag var bara med MoaX2 jonna och senare kom my...

Moa x2 och jag grillade korv och senre så kom My och Jonna och då grilla vi marsmellows och jag badade igen i camping jag trodde jag skulle dö det var så hääääääääääääär kallt i vattnet ;;)


Sen drog jag hem och duscha åt mackaoch nu ligger jag i min säng och ska kolla på movie!" :) <3


Puss <3

Av Elin Fridström- Bylén - 24 april 2011 00:40

hellu, jag orkar inte blogga nu, men skriver lite iallafall.

Jag kom nyss hem från kyrkan jag hara vart på påsknattsmässa det var trevligt med mycket ljus och sång.

Idag har jag badat jätte mycket innan jag drog tillbaka till sura.

När jag kom till sura drog jag direkt till Jonna för hon var hemma, jag hade längtat efter henne jätte mycket men jag fick inte så mycket tid med henne den tog ju Felix....


Men godnatt nu....


Jag mår inge vidare tänke rpå allt dåligt...


Kram

Av Elin Fridström- Bylén - 23 april 2011 10:11

Hejsan jag tror inte att jag bloggade i går för jag blev väckt vid halv 8 och sedan så drog vi till farmor och åt frukost där. Så nu sitter jag på hennes dator och skriver.

Nu har jag bara lite tålamod för jag måste vänta på att josse ska komma.

 "klicka på josse och kom till hennes blogg"


Nu så ska jag sitta med pappa och farmor och lyssna klart på melodikrysset sen så ska jag ligga ute och sola på bryggan och jobba på brännan och kke läsa om boken "det händer nu" jag började läsa den i går och läste ut den i går, det är en bok jag kan rekomendera. Boken handlar om en tjej som är homo och är kär i sin bästa kompis....

Så läs den "det händer nu" det är en ny bok som kom ut typ förra året.

MAN DEN VAR SÅ BRA SÅ NU SKA JAG LÄSA OM DEN :)


Ni får ha en jätte bra och härlig påsk i dag och fram över ett tag med mycket sol och ett och annat bad blire kanske i 8´C vattnet, det har vi iallafall här.



 


Puss på er mina goda vänner, jag LOVAR att jag bloggar sen.


Älskar er!"


//

    

Av Elin Fridström- Bylén - 21 april 2011 23:09

Jaja nu spelar det ingen roll längre när jag vet vad du vill..


Nu på senaste tiden på dagen har jag vart hos mamma och vi har haft fest jätte kul åt kött lyssna musik dansade och senare kollade vi på film "himmlen är oskyldigt blå" den var bra så jag remoenderar den.

Nu ska jag bara kolla lite på bdb och fb sen sova för imorgon blire att gå upp med tuppen och åka till ljömsebo och fira påsk hos farmor :)


Då säger vi Hejdå Sura hejsan Ljömsebo fast det blir i morgon.


Godnatt

Av Elin Fridström- Bylén - 21 april 2011 13:39

Hejsan, jag var nyss ute och hjälpte pappa massa, det blir inge Amanda och Amanda för dom drar till västerås nu :/


Jag vill inte få dom tråkiga smsen om att det inte blir bra, dom är bara jobbiga, bara tråkiga helt fruktansvära!

Inte just nu du vill inte att det ska bli bra....

Jag hatar det här dte är det jobbigaste av allt, att jag trodde att jag skulle få ligga bredvid dig och tänka du är min.


Nu ska jag försöka att hitta på något och inte bara sitta och deppa....


Han tkr inte om mig längre, men jag vill inte att det ska vara så...


Det är mitt fel, allt är mitt fel, allt blir fel...


 



Puss hejdå....

Presentation


Elin Fridström -Bylén

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

hur länge har vi kännt varandra?
 1-2år
 kortare
 3-5år
 7-10 år
 10-13 år
 längre

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards