Mittlivomframtid

Alla inlägg under januari 2011

Av Elin Fridström- Bylén - 31 januari 2011 23:11

Det är ju inte det lyckade att förlora vänner men dom är ju inte mina vänner längre så nu har jag inget att förlora förutom mer vänner...


-Ja,den här helgen som vart har ju inte varit den bästa..

Och jag känner på mig att veckan blir lika tråkiga, jobbig och lång som alla andra deprimerade veckor...


Idag har jag iaf vart i skolan :( kändes ju inte som den bästa skoldagen precis förutom den sista halvtimmen den var KING då hade vi SO-prov och det ägde jag kunde ju allt utan till jag känner mig stolt för det.

Efter skolan gick jag till mamma och sen så var dörren låst och mamma hämta stina i skolan så jag ståg utanför och väntade...

Inte jätte kul precis. kallt :(

När dom kom gick vi in och typ lekte en lek som Stina ville kära typ "gissa djuret"

Jag tänkte att jag skulle ta kameliont så satt dom där och gissa i hundra år sen när jag sa att den bytte färger då gissa mamma rätt.


Jag fick skjus av Emelie hem först kolla vi läget på träningen vi kunde inte vara med vi mådde inte 100.

Vi fick reda på vad vi skulle ha som tränings overall det var som dom där addidas byxorna alla har inklusive mig.

Sen dampa bilen så Emelie släppte snabbt av mig sen körde hon hem försiktigt.


Jag gick hem till josse och hon satt och snacka med kille och jag med min och jag satt också och rita :D (Y)


Jag snacka med Oskar länge och nu sitter jag i sängen och ska snart sova :)<3


PussY


Jag vill fortfarande ha en sån!!

  



 






Av Elin Fridström- Bylén - 30 januari 2011 22:22

Helgen!
I fredags efter skolan så drog jag direkt till stan och mötte Ida,Cornelia och Nathalie.  Sen blev det helt knas så jag och Ida drog hem till Ida i Bjurhovda.
När vi hade kommit dit så drog vi och köpte chips på Konsum.
Vi ringde Cornelia och hon sa att vi skulle komma till Livecenter  så då gick vid dit.
Ida och jag var inte kvar så länge för att det blev konstigt och så skulle vi dra hem till Ida igen.
När vi hade kommit dit så var vi jätte trötta så vi gick och la oss, eller aah vi kollade på film (Sunes sommar.
Sen efter en stund var vi jätte trötta så vi stängde av filmen och somnade.
Fast det tråkiga var att jag vakna först 00:00 sen 04:00,05:00, 07:00 sen så vakna jag helt 09:00 för att Ida prata i tele... -.-''
Sängen var as obekväm....
Vi åkte ner till stan vid 11:00 strax efter att vi hade ätit frukost.
På stan så träffa vi ROLIGA PERSONER Sam Hedman och Oskar Lindahl vi stog och kolla på när killar åkte snowboard och skidor :D:D
Sen efter ett tag så skulle Ida dra till Busborgen för att träffa sin familj och jag skulle hem fast istället för att åka hem så var jag kvar i stan lite med killarna. :D
Sen vid typ 14:00 drog jag,Sam och Oskar hem till Tillberga.
Vi typ gick åt olika håll och sen smsa vi haha!! -.- ;D
Jag gick hem och sen så var jag med Josse, Josse och jag typ dampa Winnerbäck, Håkan och Kent typ hela kvällen!!!!! :D<3
Och vi kolla också på Rappattack som ÄGER!:D:DD
Josse gick hem till Ida och jag var kvar hemma och kolla på film Joel (Emils kompis) tyckte att Emil var tråkigt så han titta lite med mig då och då. (love you Oskar)
Sen när hon kommit hem så kolla vi på O.C shit asså man blir så ledsen vi låg där vi sängen och typ grät haha men serien är ju så underbart bra!!! :'))
Men vi kunde inte kolla mycket för efter tredje avsnittet somna vi och sen sov jag till 09:00 typ för älskling sms och så sken hela solen in i mina ögon så jag kunde inte sova mer.
Jag gick ner åt frukost och gick upp och klädde på mig.
Jag och älskling hade bestämt att vi skulle åka till stan med halv två bussen så vi träffades typ kvart över ett vid coop.
Vi träffade underbara Amanda Weidne som hade sovit hos Jonna och Amanda skulle dra till Jocke så vi åkte bussen med henne till stan också.
När jag,älskling och Amanda var på stan så skulle Amanda åka till jocke kvart över två och klockan var ungefär 13:55 när vi kom ner.
Amanda gullungen tjata att hon var hungrig så som en snäll kompis så bjöd jag henne på pommes och en chees burgare på Donken;)  jag är en grym kompis!!"<3 Älskar dig Amanda:D<3
Amanda drog med bussen till Jocke efter hon hade ätit och jag och älskling dampa nere på stan till typ 16:00 för då gick vi till station för min buss kom 16:25 ungefär.
Så jävla skönt att komma hem sen, fast tyvärr blev det inte så eller jo jag åt hemma en snabbis sen så drog jag till Willy:s med Josse och Jessi.
Jag köpte GLASS och choklad puddig!
Sen gick vi till Jessi och kolla hundvalpar men jag blev mest förtjust i katten "Fluff" den var så fin!
Efter det så skynda jag och Josse oss hem till Josse för att kolla på Solsidan det är grymt!
Efter det så fick vi för oss att baka chokladbollar men det blev inte så, så jag gick hem ;)
Så nu så ligger jag i min säng med datan i högsta höjd och skriver på bloggen och samtidigt  smsar med ÄLSKLING<3
R.I.P Ida och Elins vänskap...
R.I.P Elin och Kevins kärlek... -.-
Älskar dig Oskar Lindahl<3 :D
Usch skola i morgon... -.-
Puss
/Elin

Helgen!


I fredags efter skolan så drog jag direkt till stan och mötte Ida,Cornelia och Nathalie.  Sen blev det helt knas så jag och Ida drog hem till Ida i Bjurhovda.När vi hade kommit dit så drog vi och köpte chips på Konsum.Vi ringde Cornelia och hon sa att vi skulle komma till Livecenter  så då gick vid dit.Ida och jag var inte kvar så länge för att det blev konstigt och så skulle vi dra hem till Ida igen.När vi hade kommit dit så var vi jätte trötta så vi gick och la oss, eller aah vi kollade på film (Sunes sommar.Sen efter en stund var vi jätte trötta så vi stängde av filmen och somnade.Fast det tråkiga var att jag vakna först 00:00 sen 04:00,05:00, 07:00 sen så vakna jag helt 09:00

för att Ida prata i tele... -.-''Sängen var as obekväm....Vi åkte ner till stan vid 11:00 strax efter att vi hade ätit frukost.På stan så träffa vi ROLIGA PERSONER Sam Hedman och Oskar Lindahl vi stog och kolla på när killar åkte snowboard och skidor :D:DSen efter ett tag så skulle Ida dra till Busborgen för att träffa sin familj och jag skulle hem fast istället för att åka hem så var jag kvar i stan lite med killarna. :DSen vid typ 14:00 drog jag,Sam och Oskar hem till Tillberga.Vi typ gick åt olika håll och sen smsa vi haha!! -.- ;DJag gick hem och sen så var jag med Josse, Josse och jag typ dampa Winnerbäck, Håkan och Kent typ hela kvällen!!!!! :D<3Och vi kolla också på Rappattack som ÄGER!:D:DDJosse gick hem till Ida och jag var kvar hemma och kolla på film Joel (Emils kompis) tyckte att Emil var tråkigt så han titta lite med mig då och då. (love you Oskar)Sen när hon kommit hem så kolla vi på O.C shit asså man blir så ledsen vi låg där vi sängen och typ grät haha men serien är ju så underbart bra!!! :'))

Men vi kunde inte kolla mycket för efter tredje avsnittet somna vi och sen sov jag till 09:00 typ för älskling sms och så sken hela solen in i mina ögon så jag kunde inte sova mer.Jag gick ner åt frukost och gick upp och klädde på mig.Jag och älskling hade bestämt att vi skulle åka till stan med halv två bussen så vi träffades typ kvart över ett vid coop.Vi träffade underbara Amanda Weidne som hade sovit hos Jonna och Amanda skulle dra till Jocke så vi åkte bussen med henne till stan också.När jag,älskling och Amanda var på stan så skulle Amanda åka till jocke kvart över två och klockan var ungefär 13:55 när vi kom ner.Amanda gullungen tjata att hon var hungrig så som en snäll kompis så bjöd jag henne på pommes och en chees burgare på Donken;)  jag är en grym kompis!!"<3 Älskar dig Amanda:D<3Amanda drog med bussen till Jocke efter hon hade ätit och jag och älskling dampa nere på stan till typ 16:00 för då gick vi till station för min buss kom 16:25 ungefär.Så jävla skönt att komma hem sen, fast tyvärr blev det inte så eller jo jag åt hemma en snabbis sen så drog jag till Willy:s med Josse och Jessi.Jag köpte GLASS och choklad puddig!Sen gick vi till Jessi och kolla hundvalpar men jag blev mest förtjust i katten "Fluff" den var så fin!Efter det så skynda jag och Josse oss hem till Josse för att kolla på Solsidan det är grymt!Efter det så fick vi för oss att baka chokladbollar men det blev inte så, så jag gick hem ;)Så nu så ligger jag i min säng med datan i högsta höjd och skriver på bloggen och samtidigt  smsar med ÄLSKLING<3


R.I.P Ida och Elins vänskap...

R.I.P Elin och Kevins kärlek... -.-

Älskar dig Oskar Lindahl<3 :D

Usch skola i morgon... -.-

PussY

 
/Elin

Av Elin Fridström- Bylén - 27 januari 2011 18:32

Kevin min lilla ängel lämna mig


aldrig <3


Jag älskar dig mest <33


  

Av Elin Fridström- Bylén - 26 januari 2011 21:46

1,2



Nej det troddde ni inte va att jag kunde göra som jag gjorde nyss jag var tyst i två sec haha <3


Heej allihoppa jag bryr mig faktiskt inte om dte är så många som läser min blogg för jag tycker bara att det är roligt att skriva men ni som läser kan väl skicka en kommentar::) <33

då älskar jag er!! ;;)


Jag sitter här med finaste josefine http://josseblomkvist.devote.se kolla den den har grym header!!<3

fast ni behöver ju inte byta blogg ställe dir;;)


 Kevin Elias Rung jag älskar dig min lilla stjärna du är verklingen mitt allt!<333


cornelia och Ida ni är bäst systrar <33 älskar er i vått och tort!<3


puss på dig sötnos <3




Av Elin Fridström- Bylén - 25 januari 2011 23:20

Hejsan...

Idag har jag varit i skolan och jobbat as mycket i allafall försökt med det mesta ://

skola

vlt

stan

cornelia

ida

Kevin

data

säng

godnatt<3


jag älskar dig Kevin min lilla stjärnskatt<3    


favoplagg nu:    



puss<33


/Elin<3(L)(L)(L) YYYY

:(

Av Elin Fridström- Bylén - 24 januari 2011 20:17

Dagen i dag var inge vidare!"


var bara på halva engelskan för att mådde dåligt och var orolig :/


  


puss


/elin


Av Elin Fridström- Bylén - 23 januari 2011 20:50

I dag har jag,stina ,mamma och johan vart på busborgen sen till max och sen köpt godis och nu kommer massa bilder!<3


              


Av Elin Fridström- Bylén - 21 januari 2011 23:16

Äntligen blev kvällen lyckad när jag fick vara med älskling han är ju den mysigaste människan på hela jorden :)<3  

Puss på dig älskling  klaga på att jag frös hela tiden men han värmde mig <3


Nu så ska jag sova lite för jag har jätte ont i magen och är feber och träningsvärk öm inte kul inte kul    fast kan nog inte sova så bra har jätte ont.


Jag gillar dom här smilerna<3    


bdb: Kevinsflicckah   

puss puss  


Godnatt<3  


/ELIN  


  



Presentation


Elin Fridström -Bylén

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

hur länge har vi kännt varandra?
 1-2år
 kortare
 3-5år
 7-10 år
 10-13 år
 längre

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards