Mittlivomframtid

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

jag älskar dig...

Av Elin Fridström- Bylén - 24 maj 2011 22:39

HÄR ÄR EN GAMMAL BIT AV ETT GAMMAL INLÄGG....jag vet inte vad jag ska göra tankarna är runt om kring och ingen av oss gör nånting, du vet att jag älskar dig jag vet att du älskar mig, vi låter inte våra blickar mötas våra läppar mötas, våra känslor till varandra är stora tänk om det våre någon annan än du då skulle jag undra om det egentligen våre bättre med jag och du.


------------------------------------------------------------------------------------------------


Idag när jag var i skolan måla jag håret rött med en touchpenna "jätet fint".

Sen så gick jag till Jonna och var där tills vi gick till Willy:s köpte kakor sedan så var jag hos Jonna till kvart över tio och kom hem för en stund sen.

Jag snackade med Amanda Finaste Gidlöf på vägen hem, HON ÄR SÅ SÖT!" :D

älskar dig <3


------------------------------------------------------------------------------------------------


Nu ska jag ta en snabb dusch och tvätta bort färgen i håret, sen så blire kanske lite film och sova, och i morgon blire mer skola och mer tråkheter, syns då. CiAO!" :D


-------------------------------------------------------------------------------------------------



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Fridström- Bylén - 17 augusti 2011 01:13

Den här bloggen bloggar jag inte på om det är någon som inte märkt dte så bloggar jag på den häär bloggen!! klicka klicka klicka klicka!! :)   Där är min blogg läs följ och inspereras av den!! :DD http://marieelinbylen.devote.se/      ...

Av Elin Fridström- Bylén - 19 juni 2011 23:41


Frågestund!  nu har du chansen att fråga mig precis vad du vill och jag lovar att jag kommer att svara på just din fråga! :D     så fråga på fråga på bara!!                            ...

Av Elin Fridström- Bylén - 19 juni 2011 20:08


 Hellu sötnowsar!   Japp nu sitter jag med Jonna och dampar som vanligt dampar!;) Nu måste vi hitta på något det är sjukt tråkigt sommarlovs regn ute!! :((   kolla vädret :((       saknar min älskling <3           ...

Av Elin Fridström- Bylén - 19 juni 2011 14:01

  Heej Sötnows!   Nu är jag hemma från en helg på Finnåkers kursgård med ROCK FOR MOC! Det var svin kul där, massa snygga artister som jag smörjde myggmedel på ;) HAHA så kul! Jag hade titeln "artistvärd" och det betydde att man skulle...

Av Elin Fridström- Bylén - 17 juni 2011 15:28


hellu! :***   Nu håller jag på att vänta på att Hanna och hennes mamma ska komma för vi ska på ROC FOR MOC!!   YEESS äntligen rock festival på finnåker!!!   Fredag-söndag     ---------------------------------------------------------...

Presentation


Elin Fridström -Bylén

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

hur länge har vi kännt varandra?
 1-2år
 kortare
 3-5år
 7-10 år
 10-13 år
 längre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards