Mittlivomframtid

Alla inlägg under december 2010

Av Elin Fridström- Bylén - 30 december 2010 01:55

Kevin du vet hur mycket jag älskar dig, du vet hur mycket jag gråter när du inte är här hos mig och du vet hur mycket jag saknar dig när vi inte pratar.
Jag älskar dig
jag gråter
jag saknar dig
för att du är allt för mig
för att du inte är här hos mig
och för att vi inte pratar!"
Du är allt för mig och jag fick många fina julklappar men du DU var den finaste och mest värdefullaste julklappen jag fick<3
Kevin+Elin=4-ever!"<3
Första minnen i sommras på baksidan hos william när jag gjorde så han börja gråta det vart kärleks för första ögonkastet men ingen vågade då men nu nu är allting på riktigt du är allt älskling<333 jag älskar dig verkligen<3

Av Elin Fridström- Bylén - 30 december 2010 01:50

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

 

Av Elin Fridström- Bylén - 29 december 2010 00:32

vet du hur mkt jag älskar dig???<33333333333


ja det vet du!!!!!<333



ny bild<33 kommetera!"


  

Av Elin Fridström- Bylén - 26 december 2010 14:34

Åssa vet ni hur arg jag blev älskling svarade inte på hela natten fast han var inne på msn :'( fast det gjorde ju inte så mycket men måste ju snacka med honom om måndag för vi ska ju till stan:)

Men i dag har jag iaf städat och tagit massa nya kort bilder kommer ;;)<3


Nu vill jag bara att älskling ska ringa eller logga in på msn så jag får snacka med honom ;)<3

I da ska jag få fler julklappar för att vi ska fira jul med kusiner och farfar och dom pappa och mamma så av pappa hoppas jag att jag verkligen får en kemera och en bad hair day mössa av kusinerna det vill jag verkligen ha för mössor är ju mitt liv plus toffsar och ludde så klart ;)<33

Och i dag har jag också försökt att bränna över låtar till en skiva dte gick väl så där det gick iaf inte att spela upp den i vardagsrummet jag fattar inte vad jag gör för fel det får jag kolla upp. :) <3

((Fan vad mkt <3 jag gör <33 hihi)

  

Nu ska jag dunka musik och vänta på kusinerna och  vänta tills älskling loggar in ;)<3


Bilder kommer nu!!" :)))<3



        

Av Elin Fridström- Bylén - 25 december 2010 22:12

hej hej i dag har jag fixat mitt och stinas hår igen och krusat det som igår. Igår när det var julafton så hann jag verkligen inte blogga för då hade jag mycket att göra.:)

Idag har vi vart hos mormor och och ätit 4 rätters middag och julklappar sen skjusa min morbror hem mig och så satt jag mig vid datorn och börja snacka med Ludvig han och Maja hade tydligen gjort slut för dagar sen och han lova mig att bara för att vi typ älskar varandra så ska vi bli tsm när jag är singel sa han och jag visste inte att han var seriös men sen så blev det ju så.


Puss på dig sötnos!"<3

25/12-10 (L) Ludvig Medin!"<3

  

  


//ELIN<3

Av Elin Fridström- Bylén - 20 december 2010 22:43

i dag är det måndag och i morgon slutar vi skolan. Idag vaknade jag för sent men som tur är så väckte emil mig med hjälp av sms.

TACK!

Sen så kom jag till skolan vid 9 ist för 8 och kenneth blev inte ens arg jag fattar inte varför men man måste ju få försova sig i bland tycker ni inte det?<3

Efter no/matten med Kenneth så hade vi svenska vi skulle kolla film men den funka inte så vi mingla och körde pictuneri vi åt mkt godis också, sen hade vi lunch efter lunchen så skulle vi egenligen titta klart på filmen men den funka ju inte så ist så mingla vi lite till dom som ville fick stanna kvar och dans dom andra skule följa med och köra så ska det låta inte för att det gick så bra för att vår vikarie var inte så duktig på det men men...

vi slutade halv två och efter skolan gick jag hem satt mig vi datorn åt två mackor klädde på mig ridkläder och begav mig till josse för vi skulle sedan hem till farfar sen till stallet för att vara med på kompis dag och rida och fika.

Jag och josse skulle dela häst så vi tog Nobbe för han är ju grym.

jag var inte en baståsare bara dom skulle gallopera men dte ville jag med fast vi skulle bara trava det var väl lätt det är ju inte det svåraste precis.:)

Japp i morgon är dte mingel betyg sen vara med jonna,felix,lucas och jocke tror ja i sura snälla var sociala och smsa då för att vi kke inte kommer ha något att göra.

Ialf vad ska ni göra på lovet sj så ska jag fira julafton vara med kompisar fira nyår på ängsö kke och vara med mer kompisar.

kommenmtera vad ni ska göra?<3




Frågestund!!!!


 Ni får fråga en fråga vilken som helst och jag lovar att svara ärligt!" så passa på!"<3



//Elin Y

Av Elin Fridström- Bylén - 19 december 2010 21:13

Y

 systemkamera


laptop


säng


cykel


gardiner


play boy påslakan


ps3


sweet mössa lila eller rosa


massor av mössor älskar mössor:DD


smycken


scenen klar


termobyxor ill rosa eller gula


jeans


pengar


presentkort


Mattiasalhnäs


en fin jul


träffa alla från Lajvet


jullov!!!" 


det är ju ganska dyra saker men något får jag väl :) <3Y




YmattiasahlnäsY alltid bästa vänner Y




puss på er!"<3



//ElinY



älskar dig Cornelia McAlister!"<3






Av Elin Fridström- Bylén - 19 december 2010 19:51

Hejj!" helgen har betytt Lucia Cup och Lan!" det var ju grym på Lucia cupen fick man äntligen träffa Amanda Weidne och som tur var hann jag och Mattias se varandra när han inte spela, vi prata inte så mkt som synd var.

<3


Sen lördag till söndag jag var med Emil och Joel vi Lana och åt pommes med korv och gick ut med hunden och sov.

Emil och Joel spelade cod medans jag spelade något på ipoden och sen orka jag och Joel inte spela mer så vi somna och Emil satt forfarande och spela klockan tjugo över sex när jag vaknade och gick över till Josses säng medan Joel sov:) <33

 När klockan var 10:00 hade dom vaknat och börja spela igen gud hur orkar dom....??



Presentation


Elin Fridström -Bylén

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

hur länge har vi kännt varandra?
 1-2år
 kortare
 3-5år
 7-10 år
 10-13 år
 längre

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards