Mittlivomframtid

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

hejsann carlforska

Av Elin Fridström- Bylén - 23 maj 2011 23:10

hejsan, dagen började med att pappa och jag åkte till Carlforska för att jag skulle på en audition för musik programmet till 1:an. När jag kom ditt var det många folk där, dom började med ett upprop och sedan ficj´k vi stå utanför i en korridor på tredje våningen för att vänta tills det var respektive tur, jag gick in som trea tror jag, när jag kom in där fråga dom vad jag hette och vilken skola jag går på och mina poäng och om jga har fått undervisning i sång eller piano och då svarade jag på dom frågorna. Sedan så fick jag sjunga ett stycke och då sjöng jag första versen och en refräng ur låten Hallelujah (den svenska), efter jag har sjungit klart skulle dom testa mitt gehör och då så tröck dom på olika tomer på pianot så skulle jag härma dem med rätt stämma och det gick jätte bra dom tyckte att jag var jätte duktig! ;D

Sen så fick jag gå ut och åka hem och tillbaka till skolan.


kom till skolan jobba som vanligt gick hem till Jonna åt lite kolla på film streetdance Jonna och jag vill börja på det men vi har så mycket fotboll, efter vi kollat på filmen så hämta pappa mig så åkte vi till apalby och så hade vi match mot VIk och dom vann med 3.0 tror jag... :(


Nu ska jag sova och i morgon blir skolan sen stan som vanligt sen träning på det. det är så mycket nu...


Jag klarade nästan inte skolan i dag, det var jobbigt.....


Godnatt :/



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Fridström- Bylén - 17 augusti 2011 01:13

Den här bloggen bloggar jag inte på om det är någon som inte märkt dte så bloggar jag på den häär bloggen!! klicka klicka klicka klicka!! :)   Där är min blogg läs följ och inspereras av den!! :DD http://marieelinbylen.devote.se/      ...

Av Elin Fridström- Bylén - 19 juni 2011 23:41


Frågestund!  nu har du chansen att fråga mig precis vad du vill och jag lovar att jag kommer att svara på just din fråga! :D     så fråga på fråga på bara!!                            ...

Av Elin Fridström- Bylén - 19 juni 2011 20:08


 Hellu sötnowsar!   Japp nu sitter jag med Jonna och dampar som vanligt dampar!;) Nu måste vi hitta på något det är sjukt tråkigt sommarlovs regn ute!! :((   kolla vädret :((       saknar min älskling <3           ...

Av Elin Fridström- Bylén - 19 juni 2011 14:01

  Heej Sötnows!   Nu är jag hemma från en helg på Finnåkers kursgård med ROCK FOR MOC! Det var svin kul där, massa snygga artister som jag smörjde myggmedel på ;) HAHA så kul! Jag hade titeln "artistvärd" och det betydde att man skulle...

Av Elin Fridström- Bylén - 17 juni 2011 15:28


hellu! :***   Nu håller jag på att vänta på att Hanna och hennes mamma ska komma för vi ska på ROC FOR MOC!!   YEESS äntligen rock festival på finnåker!!!   Fredag-söndag     ---------------------------------------------------------...

Presentation


Elin Fridström -Bylén

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

hur länge har vi kännt varandra?
 1-2år
 kortare
 3-5år
 7-10 år
 10-13 år
 längre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards