Mittlivomframtid

Alla inlägg under november 2010

Av Elin Fridström- Bylén - 30 november 2010 22:23

i dag är det Tisdag och då har jag vart i skolan sen på stan med Jonna och Jocke sen på bio med SKU. Efter filmen gick jag och Hanna till donken för att äta. Engentligen har jag ju redan sätt harry potter men jag gick ändå det var kul.

När vi skulle ta bussen hem så var Hanna och jag lite vimsiga och väldigt LAJVIGA av oss vi typ LAJVADE HAHA eller aah pratade konstigt och skådespelade mkt!

Dom som gick förbi trodde säkert att vi hade fått i oss något än sprite och cola under dagen:D:D

Haha och på vägen hem så pratade vi bara hela tiden.


Nu ligger jag iaf i min säng och på fb så står det att jag har ett förhållande med Madelene hihi sötnos älskar dig!" :D:D ;) <3

(känner henne knappt)



  

nattens outfit !"




//elin"



Av Elin Fridström- Bylén - 29 november 2010 22:36

haha först gillas det är det är 25 dagar kvar till julafton och 2 dagar kvar till lillebrors födelsedag och 23 dagar kvar till lille syrrans födelsedag och att jag älskar Cornelia!"<3


Hej på er, i dag har jag vart i skolan som vanligt och efter skolan så gick jag hem med Jonna och viköpte glass och titta på film. Vi mådde illa av glassen sen(inte bra).

Vi tittade på alla avsnitt och det gick på 2,50 h det var as kul!"

Sen efter filmen så gick Jonna hem och jag satt mig vid datorn och vänta på att pappa skulle komma med kebaben  


När han kom med den så var jag as hungrig och åt typ allt hihi   


Efter maten så tittade vi på 2 1/5 men det är grymt bra!!


Sedan så målade vi mitt rum inte hela bara en vägg  nu har vi en vägg kvar men den består mest utav garderober. 

Färgen är grå!"  


Nu ska jag snacka lite med Jennie sen plugga hk sen sova!"


Det gillas också att jag börjar halv 10 i morgon och slutar tio över 2 sen stan sen bio!!!"<3


dagenstips: bry dig inte om vad andra tycker om dig, lyssna till ditt hjärta.


dagensord: ska vi slå vad!


dagenslåt: love the way you lie remix- maschup


dagensälskling och hjältemod: CORNELIA WILHELMSSON!"<3  


dagens syster: Jonna!" <3



Nu blir det att stänga av datorn och återgå till hemkunskapen.


Pussish!"<3


//Elin

  

















































 ps:cornelia jag älskar dig!"<3

  



Av Elin Fridström- Bylén - 29 november 2010 19:24

ska vi slå vad.... 

yees box...

vadå box låda...

haha.....  LIV!



Haha det här är iaf dagens outfit!

bb trosor

chinos

bh

linne

adiddas tröja


  

:)

Av Elin Fridström- Bylén - 29 november 2010 07:38

va och såg den nya harry potter i går del ett jag fatta att jag inte förståg för jag kom på att dte finns 2 delar så man måste titta  på den med sen.


sorry att jag inte bloggat på hela helgen men jag har vart hos älskling Jonna hela dagarna;)


Nu ska jag gå till skolan sen efter skolan blire att vara med älskling och plugga hejdå:)


//Elin!"<3YY


(brunett)

  

Av Elin Fridström- Bylén - 24 november 2010 21:46

Josefine och min dag!"


Jag var i skolan till 10 över 8 bussen gick halv 9 till bomben på gymnasie mässa, sen när vi kom ditt fick vi gå fritt och så klart hoppa det folk på oss hela tiden. Men det var bara roligt.

Hanna putta in mig överallt där det fanns sport och es-musik så jag kunde få broskyrer det var bra faktiskt för dom berätta jätte mycket om skolan så det var ju en fördel att följa med ditt i allafall.

Jag kanske vill gå plus gymnastiet på es-musik

eller as-musik på kopparlunden eller carlforska.Men det skulle också vara kul med fotboll på västerås idrotts gymnasium eller på widénska med samma grej, jag vet faktiskt inte riktigt än.


Sen när bussen gick där i från så skulle åka till baka till skolan och ha språk och no/matte.


På vägen hem från skolan så körde stefan och josse förbi med bilen och stanna och plocka upp mig så jag fick stjuts hem.

Väl hemma hos Josse så fråga hon om jag ville följa med till stan och det ville jag förstås för vi skulle hämta rid stövlar.

Fast det blev inte bara ridsaker efter vi hämtat hade hämtat dom så åkte vi till rusta och skratta i hela affären,där såg jag min fototapet jag ska ha.

Efter Rusta blev det till ÖB och där så tänkte vi ropa ut i högtalarna efter stefan och maj men vi hitta dom haha.

Vi köpte tuggummi och choklad tomtar som vi smaska i oss i bilen.


Sen när vi var hemma igen så fixa vi josses rum med att byta möbler och såga ett hyllplan som var för stort.

Vi hade iallafall jätte kul.

Efter rummet blev det att titta på bonde söker fru och prata med Kevin som kommer på fredag.


Sen efter bonde söker fru så slog vi om till Disney och då titta vi på Zack och Cody ljuva hotell liv jag vet jätte kul.

Efter det gick jag hem och nu sittre jag här och bloggar.

Det var min dag puss på er!"<3


//Elin!"<3

Av Elin Fridström- Bylén - 23 november 2010 21:45

cornelia wilhelmsson!"<3


du är mitt allt gumman<33


  



Av Elin Fridström- Bylén - 23 november 2010 09:59

Jag hatar skolan det är nog det mest

 drygaste i världen!!

 

Jag sitter i skolan nu på deras datorer i bibloteket, datorerna är inte lite jobbiga!"

 

 

Daniella är bäst!"YY

 

//Elin Fridström-Bylén!" <3



Av Elin Fridström- Bylén - 22 november 2010 22:12

Mattias Ahlnäs jag älskar dig. Du är den bästa vännen jag har, jag skulle aldrig vilja förlora dig för alla pengar i världen!

Jag älskar våra minnen våra första var när:

Jag gick ut för att jag hade tråkigt då när jag gick vid skolan så träffa jag dig,Hampus och Christian jag tittade direkt på dig och tyckte att du var bäst.

Efter att vi hade stått där ett tag så kunde jag säga vad jag tyckte och då sa jag att du var hur söt som helst, jag tror att du gilla att jag sa det för du sa i allafall tack.

Efter det så fortsätta vi runt i vår lilla by och jag fick vara med er.

Vi gick runt till skolgården och cykla runt på bänkarna eller inte jag för jag hade ingen cykel men jag låna era i bland, det var riktigt kul att umgås med er.

Alla sa det här är Mattes nya tjej när dom skulle presentera mig för personer jag inte kände fast då sa Matte att vi är inte alls tsm då tänkte jag nej inte än.  

Så klart så frågade han efter hans nummer och fick det direkt.

Jag smsa han så fort som jag hade kommit hem och sa att han var mycket för mig.

Han skrev att jag var söt, sen så skulle vi träffas dagen efter med samma personer han Christian och Hampus.

Den dagen så slängde Christian min mobil rakt upp i luften så att alla bitar flög åt olika håll (jag var vänd åt ett annat håll då) Mattias sa sen att Christian gjorde det med flit. Då kände jag att vi hade kommit ett steg till sen så gick det några dagar och det blev lixom vi!

Vi träffades och det var en dag som det regnade hela dagen vi gick runt i vår lilla by och sedan så var vi så lack på regnet att vi ställde oss under en lek ställning i lekparken för att inte bli blöta men det blev jag ju endå, fast lite närkontak blev det i allafall utav en kram.

Vi hatade verkligen regnet så vi gick in till konsum och gick och kände på alla varor för att känna vilket som var varmast så vi kunde värma oss men så kom vi på att det var ju smartare att hålla i varandras händer i stället för att känna på alla varor.

När vi var på Konsum så köpte du en baugette och två coka cola burkar frö du var ju hungrig och törstig, vi satt oss på tappen till medbogar huset och du börja äta jag verkligen njöt av att bara sitta och titta på dig det var härligt du fråga hela tiden om jag ville ha då svara jag bara nej tack.

Mattias hällde ut hälften av all cola på trappan för att jag inte ville ha och han orka väl inte hålla in den heller hihi.

Sen när vi skulle dra hem så kramades vi och gick skilda vägar sen så blev det tyvärr som det blev alltså för distans och inte kunde träffas så ofta. Det hatar jag med att gilla en person så mycket är distansen varför kan inte alla bo på samma ställe?

Det brukar jag fundera på det skulle vara smartare.


Hejdå //Elin



Presentation


Elin Fridström -Bylén

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

hur länge har vi kännt varandra?
 1-2år
 kortare
 3-5år
 7-10 år
 10-13 år
 längre

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards