Mittlivomframtid

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Elin Fridström- Bylén - 13 december 2010 16:00

Hej hur mår ni då? själv så mår jag as dåligt typ huvudvärk och allt går dåligt men annars är det bra :P

Igår var det ju lusse och vi kom ju sist som vanligt det var ju inte dirr någon chock men men. kom hem klockan halv 2 i går.

Idag så vaknade jag halv sex klädde på mig och år frukost sedan fick jag skjust till folketshus för vi skulle ha Lucia.

När vi hade Lucia så höll jag på att svimma det blev helt svart för ögonen och jag ståg och titta på lågan hela tiden och så var det ju så grymt varmt där uppe.

Haha jag hade mitt lucia linné som jag hade när vi var på torget i 5:an men jag kunde ha det men lite kort var det iaf. haha.

När vi kom till skolan pyssla vi sen tittade vi på tomten är far till alla barnen jag hade aldrig sätt den förut men den var ju grymt bra!" :D:D

Efter skolan så skulle jag vara med Jonna men hon drog till Ramnäs med hennes BooooyFriennnd. så jag sitter hemma och tråkar!" :( :( .

Jag ska nog ringa min lilla älskling Corrie få se om hon har tid att prata ett tag:)


Rip kärlek mellan Elin-Ludwig:(  ---


Aja puss!" YY gör kke ett videoinlägg


//Elin  

Presentation


Elin Fridström -Bylén

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

hur länge har vi kännt varandra?
 1-2år
 kortare
 3-5år
 7-10 år
 10-13 år
 längre

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards